Line and sinker

Underbar låt

har redan fuckat up dan och vi kommer få semlor på jobbet som jag inte kommer kunna stå emot... Jag totalt glömde att åka till ett gym och skaffa kort där idag och jag kommer vara två och en halv timme förtidigt till jobbet... Bara lite bitter.

jag mår lite illaockså... Antagligen från mina koffein kapslar, och jag börjar känna koffeinet brusa upp hjärnan!

hoppas bara att jag inte håller på att gå ned mig! Jag ska ju iofs ha mens snart så det kan ju vara det. Men när jag var hemma precis så skruvade jag ju upp volymen på Paramore och använde min hårspray som mikrofon och jag kände mig en aning lycklig. Kanske är det tankarna på att jag kunde ha ett mycket roligare liv och jobb som gör mig lite nere ny. Jag kanske inte bryr mig annars och kan ignorera de tankarna men så blir jag känsligare ett tag och då kan jag inte ignorera det längre?! Jobbigt är det iaf...

Jag har börjat fundera på om jag kanske ska plugga ngt sorts management, typ musik eller event, verkar som ngt jag skulle tycka vara kul! Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0