Hey tjena liksom!


Hej jäflar vad trött jag är! Har suttit cirka fyra timmar och pluggat inför kursen nu och har kommit till det läget där jag inte kan göra ngt mer utan min coach! Eller jag var där för 45 minuter sedan och har pluggat gammalt från förra kursen. Men nu pallar jag inte mer! Har ätit fyra knäckebröd med light keso och taco krydda på, två koppar med te och en halv sallad. Som jag btw är faktiskt grymt stolt över att jag inte åt upp hela! <3 RC! ^^ Men nu så säger det stopp! Jag börjar bli hungrig igen så ska ta mig en till kopp te men tror inte jag kan plugga mer då jag först och främst inte vet vad jag ska plugga och sen inte pallar mer! Men jag är rädd för att åka hem! Vill inte bli ensam och tror att jag kommer svulla :( kan ju sätta mig och se på film, ta mättnads piller och poppa popcorn.
Kanske borde ta och köpa garn så att jag kan komma igång med min stickningsbok som jag köpte för ett tag sen! Eller måla ngt... Det var längesen nu...

Well well... Ngt blir det!

puss

Kommentarer
Postat av: latzia

sv: Tack för att du skrev det dära till mig. Det fick mig att tänka lite. Men jag är så jävla trögfattad, och jag vet om det själv. För jag är en person som inte är rädd för saker, och ser inte konsekvenser. Jag ser inte det "stora allvaret" utan tänker "okej, gjor är gjort, och det går inte att ändra på nu." Ah, du förstår kanske hur jag menar. haha.

Tack för att du skrev i alla fall. <3

Sköt om dej! Och nu blev jag sugen på thé, så jag ska göra mig en kopp snart! :)

2010-02-08 @ 17:58:15
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: ida

bra dag ! jobbigt med plugg men nödvändligt ! :)



Sv: vad roligt att du kom in på den ! konstig att det inte funkat förut :O?



haha okej då förstår jag ;)

Kram <3

2010-02-08 @ 22:18:43
URL: http://behindMySmile.bloggplatsen.se
Postat av: c

åhhh, kan du sticka? : D

2010-02-15 @ 12:40:33
URL: http://popprinsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0