Gröt

Tvinga jag i mig idag. Tack Ebba ^^

Jag har inte så mycket att säga faktiskt, känner mig lite tråkig. Jag är ledig idag och är påväg in till stan för att kirra gymkort och garn. Ngt som jag tycker är kul är att jag har sminkat mig ganska rejält idag! Eyeliner runt hela ögat villket jag inte brukar ha och jag blev nöjd! ^^ Annars brukar jag bara ha typ foundation, rouge och ngn neutral ögonskugga, ingen mascara för det fäller bara på jobbet... Kanske borde köra på det här mer :P

Jag hoppas att i och med att jag skaffar gymkort och börjar träna mer så håller jag mig borta från stora, hemska, feta saker! Ska jag ha ngt äckligt så ska det vara gelatin godis liksom! Måste finna motivationen till att gå ned!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Har du testat vattenfast mascara? Vissa verkar få jättemkt problem med att mascaran fäller, min syster tex - fastän vi använder exakt samma mascara! Jag undrar varför det är så..? Jag har däremot problem med att ögonskuggan efter nån timme är spårlöst försvunnen ifrån mina ögonlock, testade att ha "primer" innan, men det slutade bara med att all ögonskugga fastnade i ett rakt "streck" precis i vecket som uppstår när jag blinkar... not fresch!



BRA att du köpte gymkort! Så fort min uppsats är klar ska jag oxå börja träna, då kan vi peppa varandra! :D



Det ÄR lättare att äta bättre när man tränar. Delvis för att man blir hungrig och sugen på riktig mat isf snask, och delvis för att man inte vill "förstöra" sin jobbiga träning med att trycka i sig en massa saker som inte är SÅ gott att det är värt att lida o svettas på gymmet!



Jag vet inte hur du är, men jag är "svagast" på kvällarna... oftast är det ju en blandning av "småhungrig" och sugen. Ett perfekt tips är att göra lite fruktsallad med vaniljyoghurt! Blir både mätt (utan proppmätt) och sötsuget stillas. Och ärligt talat - det ÄR ju godare än kemikaliska smaker! När man tränar blir man ofta sugen på salt eftersom man svettas så mkt - isf för chips och sånt är sourcream & onion riskakor mkt bättre! :) Man får mer av "kryddan" och det är ju faktist det som man vill åt när man äter chips! :P



Haha, nu blev det lååångt. Jag försöker undvika att plugga haha :P Ta hand om dig sötnos, PoK!!!

2010-02-19 @ 09:04:51
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/
Postat av: c

vad är det för gröt du åt? =)

2010-02-24 @ 09:45:13
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0