Godnatt

Blev en riktig svull dag, fan... Tre toast m. extra ost (det vill säga två emmentaler och en cheddar) och tomat och lök som jag doppa i tasty sås. Plus en brownie. Till frukost och då hade jag ätit gröt! En Cola zero till lunch. En stor pf med två majonäs och en bbq dip plus 8(!) lökringar efter jobbet. När jag kom hem åt jag iaf bara popcorn... Dock kanske jag borde köra med micropopcorn ist, tror det är mindre kcal i det än när man poppar i en kastrull med olja! Vill köpa tonfisk också! Eldorados i olja! Hade ju köpt euroshopper på Ica men kan säga att det var stört äckligt! Tom jag som älskar tonfisk liksom! Det såg ut som hund/kattmat och man kunde inte hälla av oljan ordentligt så mängder fanns kvar när jag skulle äte den! Euroshoppers är iaf avrinnbar, god och har fina bitar i sig! Och jag som klaga för migsjälv att de var förstora>.< kan säga att jag har kommit på andra rankar nu!

jag har btw blivit lite smått tokig i smink igen! Tycker det är skitkul just nu att youtuba "make up tutorial" just nu och få inspiration! Har verkligen börjat uppskatta eyelinern liksom! Det roliga är att min minst fem år gamla Lancôme penna är fortf den bästa jag har! Den ser ganska sluten ut men det är mycket kvar på den och den håller^^ ngt jag skulle vilja ha är en Alice i Underlandet sminkbox från Urban Decay som har massa vackra färger till ögonen, dock så verkar den inte säljas i Sverige i huvudtaget ! :( får satsapå ngt annat istället, Åhlens har ju typ pop och lite roliga märken ! ^^

Måste sova nu! Svarar på kommentarer i morgon ! ^^ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0