Förlåt.

Vet att jag sa att jag skulle skriva svar idag men har vart ganska trött/nere och inte orkat... Hetsat på jobbet (pommes, dipper, brownie och två paket lökringar...) sen så hållar jag på att freaka, igen, på om jag är gra vid för att jag enligt min mens kalender skulle fått mens igår. Jag har stora tuttar, äter och är seg. Men det är ju typ det jag freakar på varje månad innan mensen så då är det nog inget. Men det finns ju alltid en tanke bak i huvudet som säger tvärtom!

en tjej på jobbet ska tydligen börja på samma gym som jag och vi kanske ska gymma tillsammans. Det roliga är bara att hon sa att hon måste gymma lite själv först för att hon tyckte det var pinsamt att hon inte har gjort drmet på ett år! Haha att ha dålig kondis är ju inte precis det som oroar mig när det kommer till att gymma med ngn annan! :P

måste sova nu! Är så himla trött efter att ha vart så nedkyld, uppe tidigt, aktiv hela helgen... Håller på att bli sjuk tror jag... >.< Deasutom så har inte min "snäcka" precis tillfrisknat ännu. Going on over 2 weeks. Now! Borde verkligen seriöst kolla upp det! Men har inga pengar till vårdcentralen och tror inte att jag skulle klara av smärtan av att ngn annan rör såret, specielt när jag inte själv ens kan det! Borde dock kanske ringa ungdomsmittagningen och be om råd iaf!

Well well. Nu! Sova.


Jo en sak till! Börja fantisera om E2 idag! Killen jag var med i somras och fika med i norpan. När jag börja tänka på honom så kände jag mig blyg... Jag kände mig lugn. Och jag kände mig glad! Visst när man fantiserar så är ju typ allt positivt men ändå! Det kändes inte som när jag fantiserar i vanliga fall liksom! Är det det som man känner om man känner sig lite kär? Jag vet inte...

Puss

Kommentarer
Postat av: angelice

Jag älskade lökringar när jag var yngre, men nu finns de inte i affärerna längre.. :(

Sv; Du menar kanske att det är bra att det finns enfrågeparti som vi antingen är positiva eller negativa till för att det är enklare att ta ställning för en fråga än hndratals, och att det ger en gemenskap mellan dem som tycker lika..?

2010-02-24 @ 14:37:23
URL: http://angelices.wordpress.com
Postat av: angelice

Kanske borde säga att den där politik-grejen jag håller på med mest är ett försök att tråka ut mina "okända" läsare som spionerar på mig.. Det är inte så seriöst. Jag är seriös så att det räcker i mitt "riktiga" liv! Haha

2010-02-24 @ 14:41:24
Postat av: c

shit, blir inte all utemat dyr för dig? :o

2010-02-25 @ 14:37:09
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0