Fitta!


Ja ni hörde rätt!

Fitta!
Jäfla fitthelvete!

Det gör så himla ont! Gjorde Tom ännu ondare idag när jag vakna. Jag har aldrig haft hemorojder men tror att det mycket väl skulle kännas ngt sånt här. Okej förutom det lilla att hemorojder sitter i rumpan och mitt sitter i blygdläpparna! De är då svullna och ömma så det inte är sant!
Jag ringde ungdomsmottagningen för cirka en timme sedan och hon sa att det antagligen är så att jag har fått ngn sorts friktions sår... Jag har inte spruckit för då skulle det antagligen ha runnit blod. Så ngt att vara glad för^^ hennes tips var att smörja in med olja, även vanlig matlagningsolja skulle funka enligt henne. Hmm... Undrarom jag kan ta olivolja då?! •.~

annat kul. Jag har hittat massa roliga artister att följa på twitter! Med roliga så menar jag roliga enligt mig!^^ roliga är lika med trummisen och basisten i Sum41 och trummisen och sångaren i Billy Talent! Plus så har båda banden varsitt twitter space för bandet också! Yum yum!^^ Ska nog leta upp Todd Morse också, han känns som en kille som har twitter!^^

Till nästa gång, kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0