Färdig packad, tror jag...

På väg till mormor och morfar nu för att lämna av tvätt och sen bär det av till bergakungen för att se på Avatar 3D med morfar. Efter det så blir det den långa resan mot Linköping pr buss för att sen ta pendeln till Mjölby och Farmor och Farfar. Gosh, känner mig så himla trött och fattar inte hur jag ska orka med att plugga på bussen! Dessutom luktar det som att ngn har kissat på sig på vagnen och det är inte jag! Raka mig idag, rakade ALLT där nere, har inte provat det sen gymnasiet och då tyckte jag inte det var bekvämt. Det är inte obekvämt men tydligen hade jag massa ärr under så det ser inte så snyggt ut... Men men, inget hår som är överväxt iaf^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0