Efter analys...

Fy fan vad kul jag hade med E!!! Gud det var så trevligt och vi hade det så mysigt och det vart inte alls stelt på ngt sätt! Jag ville inte skiljas ifrån honom, det Var så mysigt! Vi bara pratade och pratade om massa! Okej mycket var om filmer och typ lite analyser av filmer typ, men skit i det! Jag hade det mysigt. Jag blev typ lite små förtjust i honom och kom på mig själv att tänka på hans läppar och att jag ville kyssa honom. Tror han skulle bli en riktigt go' pojkvänn. Dock är ju det problemet att han bor i norpan och jag i götet. Tråkigt men sant. Men Gud så go' han är! Kom å tänka på när vi hade sex i somras, han är ju ganska liten men det har ingen betydelse känner jag då han är så snäll! Jag kände ju liksom ändå på ett sätt! Sen sp har ingen kille precis fått mig att skrika högt så tror inte det precis har ngn betydelse. "undrar om han tycker att jag är söt..." känner mig lite som en tjockis gris som har smällt i mig en bland sallad, två semlor, en Cola burk och en tallrik med två små laxbitar, potatis mos och sås plus lite lös godis, ett glas cider och typ tre glas vin. Vinet stod föräldrarna för och det var gott! Men jag känner mig redan hungrig... Imon gäller det dock! Imon är det Billy Talent!! Hoppas verkligen jag får ut mina biljetter nu! Fy fan vad arg jag kommer bli om de inte går att få ut, vad ska jag göra då liksom!!! Jag kommer gå ensam, men det kommer jag inte bry mig så mycket om. Jag ska ju få se Billy Talent ju!!! Hmmm skulle vara fett nice om min dtöm går i uppfyllese dessutom! Den om att jag antingen hamnar i säng med sångaren, gutaristen eller trummisen! :P håll tummarna för mig!! Puss

Kommentarer
Postat av: mia

Kmr bt till sverige?!?

2010-02-06 @ 00:27:04
URL: http://fruktsalllad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0