Bussen på vägen tillbaka

Har kommit till Gränna så jag är ju knappt halvvägs... Sett klart på Madagaskar 1 och har inga fler filmer med mig. Sitter en gubbe bakom mig som dricker öl vilket inte är då vidare trevligt... Men men men jag dör inte! Fick ut min biljett till Billy Talent ikväll iaf! Var tvungen att ta ut den på ett ticnet ombud tydligen även fast det stod ATG på hemsidan... Jätte konstigt! Gud vad jag ser fram emot det! Sen att jag är jäfligt kåt på de också hör ju till den saken! :P hahaha ge mig en kanadensare!!! ^^ men men huvudsaken är ju att jag går se de så får jag ligga på Söndag^^ Men att dejta en rockstjärna är väll ngt alla har drömt om! Fast undrar hur det igentligen skulle vara! Skulle man bara hemma medans han är ute och spelar och vara jätte orolig för att han skulle vara otrogen hela tiden? Hur skulle det funka? I mina drömmar så är han ju hemma hela tiden liksom, kanske åker till studion men jag har faktiskt aldrig drömt om när han är bortrest! Tror jag skulle vara orolig och sakna honom ngt extremt... Nä ge mig bara kärlek!

Kommentarer
Postat av: ida

du har fått en award



Det som ska göras när man får en award är:

*kopiera awarden från min blogg

*länka personen som du fått den av

*berätta sju saker om dig själv

*välj sju bloggar som du vill ge den till

*länka till dem

*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award

2010-02-05 @ 13:36:55
URL: http://behindMySmile.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0