Avatar 3D

Nice skit var den! Inte så jätte impad av 3Dn då det kändes som att många saker var ofokuserade, men plus poäng för att Sigourney Weaver och en av mina favvo bad girls, Michelle Rodriguez, var med! Jag börja verkligen fantisera om jag kunde vara en också! Skulle vara awesome! Deras livsstil och sätt att se på saker. Magin!!! Man vill ju alltid vara ngt man inte är känns det som... Maten hittills har vart en tallrik med allbran, minimjölk och socker (Jag och mitt jäfla socker liksom...) en burk Cola av mormor, en mellan popcorn och en stor Cola på bion och nu en grekisk pastasallad med vitlöksdressing och en liten, äcklig, Cola... Känns bra! ^^ okej det där med grekisk pastasallad lät fel. Men det var iaf en pastasallad med fetaost och oliver i och jag tog en vitlöksdressing till. Gör det grekiskt nog för mig ;P Nö, ska dra mig till bussen nu mot linköping, ska bara köpa med mig ngt till resan^^ Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0