trött, illamående, irriterad, skabbig.


Jag måste duscha men jag orkar inte! Känner mig jätte äcklig men jag får verkligen perioder ibland då jag verkligen måste tvinga mig själv till att duscha! Ja, äckligt, men jag vet inte varför jag blir sån! Depressionen? Mycket möjligt...

Ska träffa M idag. Var länge sedan sen sist så får se hur det blir.
Jag skulle ha träffat hyresvärden idag dessutom men hade fått fel tider och han var dessutom sjuk.. Passande nog så fickj ag en sån där enkät där man ska fylla i vad man tycker om sin hyresvärd idag! ^^ Hahaha som sänt från ovan! Därför tror jag på gud liksom ;P Tycker det är bra att de gör såna här undersökningar! Dels för att jag älskar att fylla i saker och dels för att det är på såna sätt som jag kan säga vad jag tycker ordentligt^^ Hatar dock att vara så negativ så jag sade även positiva saker också! Tycker det är lika viktigt att de får veta! ^^ Possitiv och konstruktiv feedback! :P

Yuk! jag behöver städa! Städade ju i lördags men nu ser det förjäfligt ut igen!!! Ysch... Har tagit mina koffeintabs så jag är på bättre humör iaf! Behöver det när jag ska träffa M liksom!

Nu babblar jag bara tomma saker... Vet inte vad jag ska skriva! Höhö nu kommer min favorit scen i "Doom" iaf. Den där de har tagit så som man ser det i spelet! Gud jag är en sån filmnörd verkligen!! Älskar att kolla på film! Action skräck är det bästa! Om det är en sådär film så vill man ju ligga brevid ngn och mysa!

Nää sluta skriva strunt och gå ut och gp tycker jag! ^^ Det är fnt väder! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0