Lu! Påväg upp nu.


usch vad dålig jag är på att skriva verkligen! Men inget har hänt... Är fortf tjock... Jag är dock i bilen nu med flyttlasset, är väll framme runt 5. Det är ju inte kul att åka långsamt och få folk som susar förbi en i rätt hastighet! Jag mår dåligt av hur mycket bilen får kämpa med typ!

Jag vill inte skriva om hur jag har levt de senaste dagarna! Från i lördags när det blev så mycket alkohol till idag! Dumt dumt. Lördags var dock ganska intressant då jag fick i mig betydligt mer vodka än vad jag klarar av^^. Det slutade med att vi skulle ut och såhär gick det:

Jag kommer två stationer med vagnen, hoppar av med en kompis och spyr. Hoppar på nästa vagn och kommer till centralen (nästa station), säger till min kompis att hon ska fortsätta utan mig och går och spyr.

/ /Vid det här laget har jag fattat att jag inte ska ut och måste hem men får för mig att jag ska käka pizza. Vid den här tiden på dygnet så finns det bara en pizzeria som är öppen i Gbg och den ligger vid järntorget.//

Jag hoppar på en vagn mot järntorget och domkyrkan (två hållplatser) hoppar jag av och spyr och kommer till insikt att äta pizza inte är ngn bra idée! Hoppar på en vagn mot centralen för att byta till en som går till mig, hoppar på och somnar nästan på vagnen. Hållplatsen innan hem så börjar jag nästan hulka på vagnen och rusar av! Jag har inget att spy upp längre (hade jag inte vid domkyrkan heller) men sitter där ändå. Nästa vagn går om 20 minuter så jag får sitta ute i en jättekort klänning och min vinterjacka (tack gode Gud!) och försöka lösa soduko och passians (stavning ngn?!?! Solitaire på engelska.) vilket var riktigt svårt med tanke på alkoholhalten i mig! Jag kommer sen och M fick hjälpa mig av med kläder innan hon gick (Hon hade stannat i lägenheten medans vi drog)

Asså även fast jag spydde och hade det shit dåligt ute så har jag det som en bra fest!^^ jag spydde självmant hemma innan vi drog och det var rött! Det var lite läskigt! Men det var ju pga passoan vi shotta! Jag var den som shotta med vodka i!^^ hahaha jag gick runt och fråga om ngn ville shotta så de andra fick i sig lagom men jag vart "wohooooo!!!" ^^
Dagen efter så mådde jag dock skiit! Har aldrig mått så innan, brukar typ inte bli bakis! Men jag låg i soffan hela dan och drack 2L Cola och -BEEP- jag rörde mig knappt den dagen!


Imon ska jag börja jobba på lägret lite smått, det ska bli skönt! Försöka gå rundan där också kanske. Nej stryk kanske! Borde verkligen göra det! Sen får vi se vad framtiden ger!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0