lite kuligheter


Till ngt mer roligt!? Som ni kanske märkte så var jag gaaanska full i gårdagens inlägg! Men det jag skrev var sant! jag kände mig så vacker och bra! Varför kan ag inte alltid få känna mig så! Nu känner jag mig ju mer som en fettohög som inte kan kontrollera mig själv..
fan possitivt var det!

Jag träffade Se och vi åkte hem till mig. Åt lite wook och såg på Kill Bill i typ fem minuter, sen kinde jag inte hålla öppe ögona längre  och sa att jag vill gå och lägga mig, det ville han också ;P Vi halv knulla. varför jag sger halvknulla är för att vi inte hånglade (Jag har munsår och ville inte smitta honom då han itne har det.) och vi avslutade det aldrig. Jag red honom lite men jag hatar det så jäfla mycket (Hej fett och dallrande mage liksom!) så jag vill köra the usuall istället! Men han krympte! Eller typ hade halvstånd men var för mjuk för att komma in i mig! Sa ngt om att jag var trång, sure det kanske jag är men inte sååå trång och han var mjuk! Tyckte dock att det var lite synd om honom, kan inte var a kul att vara kille och ha problem med ståndet! (Det hände sist också fast då hade vi sex en gång och skulle ha det igen men det funka inte.) Eller så är det blodet som gör så att han tappar det!
Well well.Det var mysigt för vi sov brevid varandra sen! Vakna dock inte upp brevid honom då han gick medans jag sov. Han skrev en lapp till mig att jag sov så gott att han inte ville väcka mig. Han skulle surfa med sin kompis tydligen. jaja, inget dålig stämning dagen efter iaf! ^^

Nu orkar jag inte mer. Ska försöka skriva mer! Bara kännt att jagi nte har haft ngt att skriva om de senaste dagarna!
Funderar på om jag kanske ska ta en promenad innan jobbet imon! Skulle nog vara skönt! ^^

puss!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hm, att äta popcorn som första måltid är inte att ge kroppen en bra start, och då blir det lätt att man dessutom tänker att man redan ätit fel o lika gärna kan fortsätta! :(



Haha, du har alltid en massa detaljerade sexhistorier :P Tycker det är så sjukt kul hur öppen du är med det :D



Har ni fått vår i gbg än? :) När flyttar du, fixat lägenhet o så än? Har du många vänenr kvar i norpan?



puss

2010-04-12 @ 07:44:13
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/
Postat av: caspian

älskar att du är så öppen i din blogg! <3

gå och surfa, bor du typ i australien eller? o:

2010-04-16 @ 08:08:57
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0