Jag är full och lycklig

Men jag känner mig smal och snygg och det är det som räknas! Jag har druckit vodka, dock utblandat med juice, och jag mår bra. Att jag mår bra är det som räknas! Jag har ätit en och en halv tallrick med allbra, laktos mjölk och socker och lite grekiskt sallad. Det är lite och det är det som räknas! Jag ska träffa Se, jag kanske får knulla och mysa och det är det som räknas! Tack!

Jag önska jag kunde känna mig såhär varje dag! Lycklig! Inget rör mig, jag bryr mig inte och jag är lycklig! Why not liksom! Nej, jag vill inte vara full 24/7, men jag vill vara lycklig! Jag vill inte bry mig! Jag vill känna mig omtyckt!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Kul att läsa att du mår bra igen! :) Gör det inte till en vana att blanda sprit med din medicin (?) bara! Och glöm inte att skydda er...!!



puss

2010-04-11 @ 08:00:39
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0