God morgon!


Kunde inte somna igår så jag var uppe och diska, städa lite och packade ned nästan alla tavlor och prydnadsgrejor plus lakan, handdukar och dukar i varsin flyttlåda. Skönt att börja med ngt liksom!^^ somna vid två och gick upp fem för att åka till jobbet ca halv sex. Roligt liv alltså!

Ja och M var ju hemma hos mig och drack oss redigt berusade ju och dagen efter så sa hon ngt som fick mig att börja tänka. Hon sa att Se var riktigt intresserad av mig. Med tanke på att vi hör av oss till varann ofta och att han skrev en lapp när han gick tidigt i söndags! Mitt svar på om vad jag tyckte om honom dagen innan var att han var lite som en leksak men nu vet jag inte. Mina känslor kan ju inte ändras över en dag men det har börjat få mig att tänka mer ordentligt på det!

Läskigt hur mycket mina tankar är lugnare nu efter att jag fick mens. Poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0