äcklig


Jag har inte gjort ngt annat än legat hemma i soffan, sett på film och små ätit... I början var det okej men nu är det bara skabbigt!

Sammanlag :

En skål med popcorn, en skål med mini yoghurt, en massa juice, en tallrik med egen gjor wook, lite sura godisar, cola zero, kladdkakesmet (ngra skedar) och em skål med spagghetti och ketchup.

Skulle kunna ha vart en vanlig persons måltidsdag.. Menj ag åt det mellan klockan tolv på dagen fram tils nu...

På ett sätt känns det skönt att räkna upp allt såhär, då ser man att det kanske inte är så mycket, men samtidigt så är det ju det!! Kladdkake smeten och spagetthin liksom... helt fucking onödigt! annars är de juinte så dåligt.. Men så var ju smeten och pastan ren hets.. Ni vet, när man inte kan styra sin egen kropp utan den tar över och gör allt som man inte vill samtidigt som hjärnan sjunger lugnande visor för dig och säger att allt ska bli bra!
Jag vill spy... Nej jag ska inte det, ni vet att jag hatar det! men jag önska jag kunde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0