kan inte sova


   Försökt, men kunde inte. Så nu sitter jag här istället med en kopp te, kollar på Simpsons ochsuktar efter scones. Funderar på att göra det, har inte bakat scones på evigheter. Jag är fortfarande jätte trött men tror att det är framförallt från RCn. Undrarhurlänge de håller i sig? Jagvet ju att om jag tar de efter tre på eftermiddagenså kan jag inte somna i huvudtaget. Får ta sömntabletterna innan jag lägger mig sen.

   Okej seriöst vad är det för fel på blogg.se! Om jag skriver ett inlägg försvinner inlägget under... Jag ser itne kommentarer jag har godkänt också!! Asså inte totalt utan i början i överblicken...

Kommentarer
Postat av: DPYKM

Du har ju ditt egna sätt att skriva men sen är du den enda som har underskriften "jag är ingen förebild" :P

2009-09-05 @ 11:00:48
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0