o sunny day


   Sitter på jobbet igen, sista stängningen för den här vecka, sen är det mellan pass och öppning som gäller.. Jag kommer dö >.< hahaha

   Har gått bättre idag, åt mitt ris med min gryta, var helt okej faktiskt fast vill nog ha lite mer salt bara >.< Minus är att jag har smällt i mig en paj >.< bättre än igår, men fortf i nte helt okej >.<

  Är jag tråkig? KÄnns som att jag bara skriver tråk.. bara om min dag, har typ glömt av mig hur man skriver tankar, har för mig jag gjord edet mer förut... Vågar jag kanske inte efter att min arbetskompis hitta förra bloggen?  Skulle inte förvåna mig.. I'm a mes...

   Fan va sugen jag är.. ni vet bara sugen... inte på ngt speciellt, utan bara sugen.. Jag vet inte ens vad jag skulle vilja ha! Inte glass och ingen bulle eller så, ingen paj, inga lökringar... Bröd? Nä inte igentligen.. Har bara ett tomrum i munne som vill bli fyllt.. Jag är verkligen inte sugen på ngt speciellt utan det är bara ETT SUG! fan fan fan.. inte kan det få sluta i ett svull!
   Jag är glad över att jag är veg. tror detta skulle vara så mycket svårare då :/ Nu har jag inte lika mycket alternativ... Är det pommes som jag är sugen på? Nej... Och där halsa jag avslagen zero för att bli av med det men visst fan ska det inte försvinna!! Jäfla jäfla sug! Försvinn!! Jag vill känna vad som helst förutom suget>.<


   Dags att gå in, har dödat lite "sug tid" genom att sitta här och bara skriva om det iaf.. Lyckad läsning haha ^^

   puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0