Hem, ljuva hem


   Nu är jagäntligen hemma! Ochvad ärdet första jag göra? Förutom att kolla ifall ajg har fått mina tåg biljetter för imon, som jag inte har fått :S Jo det ärju självklart att gå in på nordea och kolla mitt konto! Jagtappade hakan! Den här månaden KOMMER JAG VARA FATTIG! Hade hundra kronor kvar ca på kontot >.<helt ofattbart! Plus då att ajg hade sparat femhundra månaden innan men de kan jaginte ta utav ju! Den hundralappen och femhundralappen jag fick av farmor ochfarfar ska gå tillmittbusskort dessutom >.< Men som tur är så är det ju bara tre veckor kvar till nästa löning och jag har konserver och pasta hemma plus nedfrusen gryta och dessutom så behöver jag inget just nu liksom! Visst ett parvinter skor skulle sitta fint men jag klarar mig på förra årets stövlar och mina tjockare Converse. Köpte klackar istället i London, så värt det! Plus lite annat smått ochgott! Jag tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på det jaghar köpt så får ni se! ^^ Måste dockbara duscha först känner jag och packa upp lite! Har ällitne heller visat er mina Zara kläder jag köpte va? ^^ It is najs!

 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0