fett och skit

 
   Sitter på jobbet, det här med att oktober skulle bli en jobbmatfri månad har blivit en lögn känner jag... Bara idag fram tills NU har jag ätit två donuts och en paj. Det finns inget stop i mig!   
   jag skäms...
   Jag skäms för att jag inte kan klara mig bättre! Jag hde gått ned till 66 igen i morse, det betyder 0.8 på en vecka! Om jag gör det fram tills nyår så kommer jag ha gått ned 8.8 kg, vilket innebär att jag skulle kunna ligga på 57.2! men om jag fortsätter såhär med att äta fett och socker (Det är ju bara fett och socker) så lär jag ju absolut inte lyckas!! fy fan>.< Fan va nice det skulle vara att väga 57! shit..

   kossa

Kommentarer
Postat av: danni ♥

Men du... Kan du inte be någon av dina jobbarkompisar peppa dig till att inte äta jobbmat då? :*

2009-10-17 @ 11:39:29
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0