Borta med vinden...


   Är på mitt favorit ställe i hela världen, men jag pallar inte. Jag har bara varit riktigt trött och inte orkat ngt. Eftersom jag inte orkar ngt så kan jag inte hjälpa till med ngt och då känner jag mig dum pga det... Med andra ord så mår jag inte så bra. Jag kan inte sluta tänka på just nu att jag vill hem. Bara åka hem och var för mig själv lite! Ångrar lite att jag åkte hit, om jag hade vart hemma så skulle jag ha vilat ut mig helt och nu skulle jag ha vart och grillat med en kompis. Istället för att sitta här och känna mig värdelös... fan fan fan... Ska nog gå och lägga mig igen snart.. Pallar inte att var asocial med alla nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0