Brända blad


   Ska jobba i kväll också.. Fan skulle hellre vilja vara hemma och ta en promenad i solen! Skulle eofs kanske hinna det med men vill inte stressa. Hatar stressa... En liten rolig grej som ajg har upptäckt är att i somras så jobba jag med en kille osm jag nu har upptäckt är bror med en tjej som ajg gick i samma klass som! Weeeeeird. Gillar inte den tjejen heller ngt vidare >.< men men...

  Tog ju lax piler i förrgår men det kom inget! Blev typ stop i magen istället :S jätte konstigt...

   Okej seriöst. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Kan skriva om hur fuukat det blev igår med maten som jag tryckte i mig>.< inte kul... Det blev äckligt mycket känns det som.. tre salladsbröd, en bulle, lite pommes, två nugets, en äppel paj och en vanilj paj.. fan fan fan... okej inte så mycket nu när jag räknar upp det men vill itneveta hur mycket kcal det är! Specielt nu när jag inte tränar ngt >.< Fan måste börja träna! nska jag kunde ladda ned det där hip hop abs som alla tjötar om men det är ju itne ngt som min dator skulle palla... Kanske kan fråga morfar? Måste gå ut och gå mer... fan måste måste måste... Jag måste allt! Jag måste gå ned i vikt! Jag hatar den nu.. Kanske jag eofs kommer alltid göra men jag hatar hatar hatar den just nu! Jagbehöver seriöst hjälp! Okej jag vill itne ha hjälp med att bli frisk, vill inte det än, jagvill ha hjälp med att gå ned.. Koffeinpillrena kanske? Får köpa det på onsdag, det får mig ju att röra mig mer. Vetatt sist så gjorde de inte mycket så får ta extra mycket... Kanske kan hitta ngt annat också? Vi får se..

   Måste fixa plåster också. Igår gick jag hela arbetspasset och svettadesi en tröja för att jag inte hade ngt plåster alls. Fanns inget på jobbet liksom.. kanske kan gå med gasbinda idag? De värsta är faktiskt inte de jag har gjort utan det är brännmärket jag har över handleden som ser värst ut.. Illa när det är ngt som ajg inte gjort själv som folk regerar mest på >.< haha...
   Jag har börjat känna hur skönt det är att skära sig.. Jag hatar det samtidigt! Det är absolut inget jag vill att andra ska göra!!! me nefter att jag gjorde det häromdan så känner jag ett lugn över det. Men jag fattar ju själv att jaginte kan gå i plåster varje dag på jobbet. Folk måste ju fatta liksom! Men ändå liksom. fan..
   Får försöka hålla mig borta från bladet... Jag är itne redo att slänga det, vill ha kvar det i min byrålåda.

   Det jag skrev som vart raderat var om Sb. Killen jag träffa på min kompis fest för två veckro sedan. Jag vet inte vad jag vill med honom. Det känns ganska tydligt att jag bara är et KK för honom , men jag vill inte bara vara ett KK! Jag vet att han inte vill ha ngt förhållande efter sitt brakeup från sin tjej efter tre år och en förlovning. Men jag vill kunna umgås med honom utan sexet. Visst vi har sätts två gånger efter den festen, båda natte tid och slutat i ngt sorts sex. Men jag skulle jätte gärna vilja se honom lite dagtid också men det känns som att det inte kommer hända :( Jag vet, jag vill helst av allt ha en pojkvänn och jag tror inte att jag kan hitta ngn i honom. Men jag vill inte släppa Sb, ajg vill ju ha myset! Jag är typ lite beroende av det. Sa jag lite? Fan vill vill vill ha honom hos mig varje natt och hålla om mig! Bästa ngnsin att vakna upp med ngn bredvid sig som man kan hålla om och som man blir omhållen av! fan fan fan... Jag är sämst när det gäller pojkar...
   En liten rolig grej som en kill kompis från Norpan sa. Jag sa att jag blir bara kompis med killar och att de verkar inte vilja bli ngt mer med mig. Han sa då att det är bullshit. Att jag kände så men att det inte finns en kille på jorden som "bara vill vara kompis" med entjej som han umgås med. Att han alltid har ngt i baktanken. Eftersom jag inte är en kille så vet jag inte om det är sant men tycker det var en liten rolig grej ändå. Bevisar bara hr blind jag är när killar gillar mig.. Med andra ord jag märker det nästan inte i huvudtaget>.< Jag måste komma ut mer.
  
jag skulle ha kommit ut lite idag om det inte vore för att jag tog en extra stängning>.< Min kompis pojkvänn fyller år idag och de skulle ut och fira honom.. fan fan fan jagville också med men blev verkligen inte av med stängnigen!!! :( Jag skulle behöva komma ut lite och träffa folk.. Träffa folk i huvudtaget skulle jag behöva!! Jag måste sluta låsa in mig och bara komma ut! Jag är verkligen på väg mot bättre humör och att jag kan göra mer saker! Det känner jag! ^^ så himla underbart. pepp pepp pepp^^ Får se om det håller sig ikväll också>.< Har redan lovat migen glass som ajg slog in igår.. 1ookcal är eofs inte mycket men ändå... fan fan fan.. känenr det går utför redan om i kväll.. Går man mellan pass så är det större chans att man itne går och små äter! Man har lite mindre tid på sig till det liksom...

   Men återigen till vikten.. Jag vägde mig förut och vågen stanna på 68.6kg. Vad fan ahr hänt?jag har bara låtit mig förfalla... det går inte nedåt alls!!  JAG BEHÖVER HJÄLP MED DET!!! Jag vet inte dock riktigt hur det ska gå till... Koffeinet ger ju lite men inte allt... fan skulle vilja prova på ngt mer men vet inte hur mangör.. Sen så vill jag ju inte att det ska synas på jobbet heller!! fan.. vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Mysan

Kärlek suger endå gumman. man blir alltid sårad. och man äter en massa när man är kär och lcyklig.. och då blir man fet!! så kärlek suger FETT HÅRT.



och det är fan bara att kämpa. istället för att sitta o vänta på bussen som kommer om en kvart kanske du kan gå till nästa station och komma ikapp den där liksm? och gå av en station tidigare. det lilla är så enkelt men ändrar så mycket.



kram!

2009-03-22 @ 21:22:36
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0