Tillbaka till verkligenheten


   Man märker verkligen att ajg är tillbaka hemma nu! Jag känner med en gång attjag inte orkar sätta på datorn och gå in på internet. Om jaginte skulle behövt ladda min iPod och tänkte att jag kunde undertiden då lägga in lite ny musik på den så skulle jag aldrig gått in här utan ligga i sängen istället>.<

  Jag vägde mig igår.. upp upp upp.. och jag ser det. Jag ser det så tydligt!!! min mage och lår som dallrar ich står ut! Idag har jag ätit en bulle, en morotskaka, ett sallads bröd och en tallrik med pasta och tonfisk röra. det är okej, det är en bra start. Jag vill börja köra med att äta mindre igen, men vet inte om jag pallar.. kör på äpplen iaf får jag göra och mindre sött! >.<

   ajja sängen kalla mitt febriga hufvud nu. puss och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0