sjuk ko


   Jag är friskare nu men är fortf sjuk Lyckades hyfsat undgå att hetsäta då jag varuttråkad. Blev fem pyttesmå fullkorns mackor med antingen smör och creme bonjuor med vitlök eller med smöroch keso, en skål med havrepuffar (90% havre) med socker och mjölk, en tallrik med pasta och tonfiskröra. Önska jag kunde ha stått emot talrikenmed tonfisk och pasta men var tydligeninte stark nog>< Dock var jag duktig och inte gjorde pannkakor eller gickoch köpte glass som ajg var så nära på att göra ett bra tag! Om man tänker så så är ju tonfisk röranmycket bättre. Önska jag kunde vara så sjuk så att ajg inte orka ens gåupp ur sängen ännu mindre äta!

   Ajja...

 Jag vet inte...Önska jag kunde få tillbaka den där energin jag hade på lägret!

   Jag ska försöka skriva mer Jag får se till att datorn är på hela tiden. Istället för att känna mig tvungen till att skriva långa långa inlägg istället. Jag måste inse att jaginte är en sån människa som kan skriva skriva skriva. Fårskriva kort då ochdå.

Kommentarer
Postat av: Ebba

krya på dig! <3

2009-06-09 @ 16:22:13
URL: http://thelittlethings.blogg.se/
Postat av: -Moi

Svar: det jobbiga psykiska var en begravning

2009-06-09 @ 20:29:32
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0