Say it with a meaning


   Shit har verkligen vart dålig på att blogga >.< och snart så åker jag iväg till lägret igen och då lär jag nog inte kunna blogga så mycket heller :( Ska bli kul att komma ut dit. Ser fram emot att få jobbat ute och med barnen och träffa folk^^ Det jag inte ser fram emot är att jag kommer äta som en tok... Fasta måltider visst men jag vill inte :( Men kan ju inte skippa maten då lär ju folk märka liksom >.< en annan sak jag inte ser fram emot är att jag antagligen kommer behöva berätta för alla att jag har "ork problem" då vi kommer vara två på den tjänsten jag har som instruktör när man i vanliga fall brukar vara en. Lite orolig och nervös inför det faktiskt >.<

   Mat är fortf, och kommer nog vara det länge, ett helvete. Dessutom så skulle det inte förvåna mig om jag har mens snart så det är därför som jag trycker i mig... En pizza och en chips påse och en skål med allbran åt jag igår >.< Idag har jag redan tryckt i mig en halv stor pf och två fullkorns "mackor" med massa sås. Inget mer nu bara!!! Jag mår ju illa så det borde ju inte vara ett problem >.<
   Faktiskt skönt att jag har börjat må illa av pommesen! (Pf) Hoppas det gö rså att jag inte käkar mer i framtiden. Jag uppskattade det dessutom inte alls förut.. Chockade migsjälv genom att kunna sluta äta av den!!! ^^

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jo men "självklart" så mår man bra när man inte är störtst - det är ju då man kan glömma bort äs för en liten stund! Är man störst tvingas man ju tänka på det precis hela tiden! Jag vet, det känns fult att tänka så - men det är sjukt skönt..



Under juni läser jag en sommarkurs om genusvetenskap (typ feminism), och sedan juli + augusti ska jag bara gå hemma... Jag orkade inte jobba på restaurang igen, går hellre fattig då (och SKA verkligen använda den tiden till att bli smal!!!). Passa på att läsa en massa, träna mycket, umgås med familjen vänner och sånt... Bara ta det lungt ifrån juridik-tempot. Fett lat jag vet, jag skäms så över det, men jag kan inte beskriva med ord hur jag INTE vill jobba på restaurang igen med idiot-chefer som bara behandlar en illa och försöker blåsa en på sina pengar! :/



Hoppas du får ett härligt avbrott i norpan. Ni har bättre väder där nere va? Här är det typ orkan-väder :/

2009-06-16 @ 07:44:06
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0