jag har inget vettigt att skriva här uppe så jag skriver det här


   Jag är glad för i går, inte för att jobbet kändes så där utan för att jag inte åt ngt onyttigt alls!! Jag åt fyra små fullkorns mackor till frukost, sen ett äpple och på jobbet vart det bara ett halvt salladsbröd och massa drick^^ Okej, jag drack en stor mocha latte >.< DET var ganska onödigt men vart så sugen >.<
   Är hemma hos mormor och morfar nu för att jag vart orolig om jag skulle komma hem eller inte... DET betyder att jag måste äta frukost >.<

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ush, jag fattar inte denna dubbelmoral... När man själv bestämmer kan man klämma i sig en massa onyttiga kalorier, men vill man inte så är en liten macka på tok för mkt så man får sådan ångest att man bara vill grina, eftersom man inte äter den för sin skull utan för ngn annans skull... :/ Jag fattar inte varför man tänker så..? Jag inser ju att det är dubbelmoral, men jag ändrar inte mitt beteende ändå..??



Hur är allt med dig tjejen? Ska du åka tillbaka till lägret ngt mer i sommar? Vad vill du själv helst göra? Jag har varit dålig på att höra av mig, ledsen. Men varit så kaos i mitt huvud och så. Mkt jobbiga tankar, och det värsta är att jag är så sjukt medveten om att jag bara har mig själv att skylla. :|



Ta hand om sig sötnos, puss & kram

2009-06-15 @ 08:28:11
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0