hemska armar


   Haha jag visste ju att det skulle komma ngn gng. Den här känslan av skam över min arm. (Tur att det bara är ena.) Nej det är inte som vissa andra har, mina är ganska små, mendet syns ändå. Men samtidigt så ångrar jagmig inte. jag vet varför jag gjorde det och tankarnafinns fortf i huvudet om att göra det igen. Om man ser på det på ett annat sätt så är mina ärr efter oljan ännu värre! Ser ju inte ut som skär sår (Förutom ett som sitter väääääldgt passande och stort över mina ådror dessutom >.<) de flesta ser annars ut som runda fläckar. Okej jag ska inte ljuga, vissa ser ut som skärmärken på ovansidan avmina händer också men det är inget somfolk tar som att jag har skurit mig själv utan de tänker mer "McDonalds"

Kommentarer
Postat av: -Moi

Svar: ja.. min mormor:(

2009-06-10 @ 22:47:56
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0