0900 redan ångest


   har redan ångest för frukosten, det känns som den sitter upp i halsen >.< Inte kul.. Snart kommer de nya barnen, min sista skolklass. Åker hem imon ju >.< Önska jag kunde stanna längre nu då jag känner att jag mår bättre av det här. Men kalla mig galen men ajg saknar faktiskt mitt jobb också! Även fast jag vet att jag kommer blimycket tröttare av det och inte skraiva så som jag gör här och inte orka ngt. Kanske är så att jag saknar gymmet lite också eofs ;P Skulle verkligen vilja ställa mig lite på löpbandet (och självklart springa lite ^^ haha) här ute blir det ju bara promenad och man blir inte varm. Förutom när man ska ha linbanan som ligger uppe på ett jäfla berg.. ^^ haha.

   Nä, nu, barn, nior, TS (Trygghet och samarbete) och sen bergsklättring! Burrr.... fryser redan, det är kallt här uppe >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0