slapp


   Jag känner migsjuktslö, kanske för att ajg inte har ätit så mycket :P Det känns dock sjukt bra men undrar hur det kommer gå imon>.< Bara jag inte börjarsvulla>.< Får se till att hasaker att göra hela tiden ochatt jagäter bara sallads brödnärjag ärdär!

   Fan vad jag hatar min mellan slags tangent!!! Så sjukt irriterande att den inte lyssnar på vad mina fingrar vill skriva>.<

   Jag känner mig lite ensam som vanligt men ändåinte. Kan det vara för att jag har tillbringat två veckor med massa människor? Skulle lätt vilja göra det igen, funderar tom på om det skulle vara värt att bo tillsammans med ngn. Possetiva med det är ju att jag inte skulle vara ensam, negativa är ju att det inte komer funka med min "svält" (?) svårt.
   En annan liten rolig sak. Ro ska komma ned snart!^^ Efter den 15 Juli hade han tänkt^^Tror inte ni kan förstå hur glad jag blev när jag fick det messet! Äntligen ett större tecken om att han vill ned och träffa mig än ett fylle mess^^ Jag vet att ajg hänger upp mig på en kille som jag inte har träffa. Och att jag inte borde göra det kanske, men jag kan inte hjälpa det! Jag är en ensam person och jag har mina problem. Jag hänger upp mig på folk och är sämst på att vara social medde vänner jag har.Önska jag kunde skaffa fler vänner och umgs med fler. Men eftersom jag är som jag är.. fuuk.
   Funderar på om jagska kanske plugga ngt nu till hösten, skullevara skönt att göra ngt annat är sugen på det liksom... Men jag vet inte vad ochsen så vet jag inget om hur man göroch så. Tror itne ensjag pallar att kola upp det... fuuking low energi och depression..Önska det kunde ge med sig ochjag bara kunde ha hurmycket energi  som helst! Attjaginte brydde mig alls om när folk snackar skit om migoch beter sigförjäfligt, eller att jag kunde ståupp för mig själv utan att blinedtrampad! fan..

   Men men men...

   Fan börjar bli hungrig nu och är sjukt sugenpåbröd igen. Som Ebba kallar det. Mat porr. Scones, wienerbröd,pasta, tortellini, tonfisk, pannkakor mm. Har käkat 500g jordgubbar idag (Plus ca tre-fyra deciliter mjölk på 1o5-14okcal. Jordgubbar 1oog =38kcal) så sammanlag ca 3ookcal.  Oj trodde det var mindre, men det är fortf mycket bättre än andra saker^^

   puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0