på jobbet


   Sitter på jobbet och käka morötter med dip. Vill inte ens ta reda på hur många kcal det är i dippen, men vet iaf att det är betydligt mycket mer i en bulle så det är värt det! Morötterna har 4o kcal i sig vilket är helt okej! Men jag har redan ätit tre>.<fan, varför är jag inte som första veckan och kunde hålla mig? Är det för att det typ inte finns några jordgubbar kvar? Jag vet inte.... Tror de finns kvar...
   Jag gjorde en sak som jag blev riktigt stolt över! Igår fick jag fnatt och köpte en liten godispåse. Har ni någon gång bara blivit dragen frammåt till ngt ni inte vill men ni kan inte stoppa det? Dte är så jag känner det... men dock så hade jag ätit wook innan och var sjuuukt mätt av det efteråt (La i extra nudlar... Jag var vrål hungrig och ni vet hur det blir när man handlar eller lagar mat när man är jätte hungrig. Man tar förmycket och sitter där sen och pngrar sig, men det går inte att sluta för det >.<) men mådde bara mer och mer illa med tanke på godis påsen. Inget jag ens var sugen på ens en gång. Så jag tog påsen och hällde ut innehållet i sopptunnan och hällde diskmedel på!! ^^ Kanske inte så jätte stort för er andra men det var det för mig!! ^^ Kanske jag kommer kunna fortsätta och göra sånt! *hoppas hoppas hoppas*

  
Jag sitter som sagt på jobbet just nu. Har ju min rast ganska tidigt idag för att jag kände att jag behövde det lite.. Plus att jag inte hade ngt att göra :P Jag känner mig som ett jäfla svullo efter helgen med fylla och bakis mat och jag låg upp på 67 igen imorse :( Dock så ser jag possitivt på det och tror att när wooken väl kommer ut den "naturliga vägen" så kommer det försvinna, för som sagt så var det ju en klump i magen igår>.<
   Jag kan ju inte bajsa normalt heller pga min spricka. Det gör verkligen så sjuuukt ont! Igår ska vi inte prata om! Såg ut som att ngn att huggit mig när jag kolla ned i toalettstolen :( Måste kolla upp det med en doktor! Men vet inte om jag har råd>.< Prata med psyk om det på onsdag! Hon kanske har några tips om hur jag kan göra... Vet ju att de har drop in på ungdomsmottagningen på onsdag med så kanske kan stanna på det också.. Om jag inte kan boka en tid då vill säga.. Men något måste jag göra och samma sak med mitt sömnproblem. Visst det var säkert så att jag försov mig sist pga att jag dygna innan, precis som Ebba sa, men jag har ju problem med att somna ibland ändå:( Inte kul dock...

   nä måste in och jobba nu.

   puss

Kommentarer
Postat av: H

Jag har inga barn så det blir ingen Happy meal, hehe. Och ja, konstigt och dumt det känns att vara glad över att ens bästa kompisar är större. Dock är mina tre kompisar alla mindre än mig, och längre. Utom en, hon har assmala ben bara, är rundare än jag upptill. Kul att du kommentera, har aldrig läst din blogg! :)

2009-07-20 @ 22:08:44
URL: http://mhb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0