Mat


   En lax och pepparrots macka
  
Fyra påsar med minimorötter
  
Fyra dippsåser
  
En "macka" från jobbet
  
En Apelsin juice

  
Fandet känns. Men ändå står vågen på 66.1 idag^^ Känenr mig så nära till 65 igen! Jag vill jag vill jag vill!!! ^^ Jag vill dessutom skaffa mig en micro så att jag kan börja käka gröt igen! Jordgubbs säsongen är ju snart slut ändå:( Då måste jag hitta ngt annat som är tillåtet. Havregryns gröt är ju mättande och nyttigt på samma gång. Och om jagkanske bara kan hålla mig till det så får vi ses^^ Är det ngn som ahr ngt annat tips som ajg kan prova?Tänkte jag skulle kanske köpa hem gurka och morötter och lätt creme fraiche att doppa i^^

Kommentarer
Postat av: H

Ja, tur det. Om det nu är det vill säga. :p Haha, jag hoppas problemet löser sig! Ja, och min visar för lite jämt! Litar inte alls på den!

2009-07-24 @ 15:00:00
URL: http://mhb.bloggagratis.se
Postat av: c

jag brukar köpa spenat, 12kcal/100g och har i lite sötningsmedel & vatten så det blir "spenatsoppa" man kan skiva ner 1 äggvita om man vill med, blir ju + 15kcal då, inte så mkt. det är gott, om man är en av dom som gillar spenat förstås :)

2009-07-24 @ 15:09:20
Postat av: cupcake

sv: ja det ar det verkligen! sa himla gott!!!



ja jag kan svara pa d i fragestunden :) stay strong!

2009-07-24 @ 16:41:33
URL: http://kcalkcal.blogg.se/
Postat av: cro

laxeringsmedel? det finns sant man kan spruta in fran andra hallet ockso...heh, aldrig testat, men sett pa apoteket.

hur lang är du, far jag fraga det?

havregrynsgröt har ett hogt värde, jag minns inte vad vardet heter, men det blir lättare att bryta ner för kroppen om du tar det med mjölk (soyamjölk,tex,inga kcal) ifall du äter havregrynsgröten som den är bara,det gjorde jag förut, helt i onödan. äckligt är det ju ockso,utan mjölk.

ta hand om dig!

2009-07-24 @ 18:01:16
URL: http://vissadagar.blogg.se/
Postat av: Villemo

Hvregrynsgröt är inte så bra.. det är för mkt kolhydrater i det och personligen tycker jag att man går ner snabbare när man inte äter kolhydrater, men hvregryns gröt är ju gott dock..;)

Men ist kan du ta en varma koppen, det kan jag rekomendera, en varm kopp som man blir mätt av som bara innehåller 100 till 120 kcla beroende på vilken smak du väljer :P



stay strong! Lycka till (:

2009-07-25 @ 15:46:20
URL: http://thinispretty.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0