ledig

real girl thinspo.jpg

   Har inte gått ned ngt under natten, snarare gått upp...  66.5kg Förståeligt dock med tanke på vad jag åt igår >.< Jag måste åka till min mormor och morfar och tvätta men jag vågar inte. Tog ju lax medel igår och det har inte precis kommit ngt än. Men funderar på om jag kanske skule våga ändå... Måste åka och köpa mjölk och jordgubbar också! Måste ta vara på jordgubbssäsongen så gott jag kan nu innan den tar slut!
   Fan jag vill verkligen till gymmet men har inte mina skor fortf! Hoppas verkligen mormor och morfar tar med sig de ned sen! Vil vill vill till gymemt och köra lite! Behöver det då jag inte har vart där på över en månad! Betalt helt i onödan>.<smart Thea!

   Nä men fan. Nu går jag! Dumt och bara sitta och beklaga sig här över att man inte gör ngt liksom:P kom på en till grej som gör så att jagmer vill dit! Jaghar beställt lite skivor och filmer från cdon.com! Bla Twilight filmen ochlåt den rätte komma in (Båda så sjuuuukt bra böcker! Twilight filmen... Inte lika bra>.< Fast han är så sjuukt snygg Robert pattinson!) Sen så har jag beställt Lily allen och Salem al Fakirs nya cdskivor.Har säkert beställt ngt mer men kommer inte ihåg ;P

   pyss

   great. nu harj agtappat bort min favorit thinspo bloggsida som jag brukar hitta min bilder hosden senaste tiden>.< fuuk att jagaldrig skrev ned vad den hetteutan abra sökte den på google ochnuär den borta>.< får ta ngn annandå.. men fortf trist dåhon hade fina bilder...

thinspo allie crandell.jpg

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha att vi kan ha så olika filmsmak! Jag tyckte både twilight och låt den rätte komma in var rätt dåliga filmer faktist, det var lite förutsägbart och känndes som att man redan sett det x antal ggr tidigare i en annan version typ...



Men sen du skrev om lilly allen har jag helt fastnat för hennes senaste album! Så sjukt bra låttexter! :)

2009-07-14 @ 15:34:35
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0