jobbet


  åt två "mackor" här. Var tvungen, jag var lvande död och höll på att falla ihop>.< Fortf jätte trött men det är bättre än förut då jag verkligen mådde dåligt av det>.< Tog onödigt mycket sås på, men ni vet ju hur det är när man ska göra ngt till sig och man är vrål hungrig>.< fan fan fan. men vill inte äta mer! Nu sitter jag och käkar morötter på min rast och dricker vanligt kran vatten. Funkar och jag är inte sugen på ngt annat. Kan inte dricka läsk då jag kände igår hur det börja irritera min hals>.< Skulle inte förvåna mig om det skulle bli så att jag blev sjuk pga den irritationen>.<

  Jag mår illa... vet inte riktigt varför. Visst jag är inte dum, jag förstår ju att det har med att göra att jag inte äter. Men varför skulle jag ändå veta>.<

Kommentarer
Postat av: k

ett bra tips om du vill orka jobbet men inte äta onödiga saker är ju att köpa dietbars =) Kör jag alltid med på jobbet! Asbra med protein och vitaminer i men är ändå skapade för viktnedgång =)

2009-07-13 @ 19:06:00
URL: http://afrodisiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0