jobb


   Sitter p jobbet p min rast. tänkte att jag skulle äta en macka men nu känner jag tack gode gud för att de slängde de innan jag hann ta en! Vill inte ha bröd!!! >.< I morse tryckte jag i mig mitten av fyra bullar som vart över från igår :( Skäms otroligt mycket över mig själv för det!!! och efter det har jag hittills fått i mig en godis kola och en kopp vanilj te. thats it. Kolan tog jag för att jag mådde så sjukt dåligt av hungern!! Jag känner mig inte riktigt stabil kust nu och kommer nog inte göra det idag föräns jag kommer hem och käkar mina jordgubbar. Men jag vill hellre vara lite yr och itne riktigt med än att få den där jäfla klumpen i magen. Det är verkligen inte kul längr emed den klumpen och den får mig verkligen att må illa dessutom!
   Jag måste köpa vitaminer tror jag. Är det någon som har ngt bra tips på vilka vitaminer jag ska ta? Jag är vegeterian dessutom men jag kan få i mig fisk ibland ;P

   Nä nu måste jag ut och dricka ngt så att ajg inte slänger i mig mat!!!>.<

  puss

   Btw Jordgubbs säsongen är ju snart slut... kanske ska ta och skaffa en micro och bara köra på havregryns gröt sen? känner mig sugen på det^^

Kommentarer
Postat av: borninjune

Du ska vara försiktig med kosttillskott. Man kan bli riktigt sjuk av överdosering av vitaminer. Därför borde du verkligen kolla dina värden hos husläkaren genom ett enkelt blodprov.



2009-07-21 @ 13:23:34
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: H

Ja, jag tycker också det ser värre ut att vara stor upptill med pinnben nertill. Ja, tack. Päron.se@här. Hm , lät ju inte såå bra att det går saktare då, haha. Ja, jag funderar på att byta till blogg.se jag med, vill kunna göra en design. :)

2009-07-21 @ 20:03:01
URL: http://mhb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0