66,1



   Tre hekto mindre än igår! woho! ;P Man ska vara glad åt det lilla!^^ Kanske nere på 65 imon då! Kanju alltid hoppas! Dock är jag lite räddför vad jagkommer slänga i mig på jobbet. Som alltid. Det har ju gått bra de senaste dagarna men det känns som att jag bara väntar på att det ska slå slint och jag vräker i mig! Får försöka vara strong och kämpa emot! Igår var jagju riktigt nära att få i mig en morotskaka, men ocksåshake som hade blivit över! Nej nej nej!!! Kämpa emot! Glass ochsånt borde ju itne vara svårt då jag får ont i magen avdet ändå! :P Morotskakan har jag kommit på att den inte är så jätte god utan nötterna i den! Och oftast har den itne det i sig kan man se! :P Det gäller att tänka mer... 


   Ska alldeles straxdra mig till jobbet. Vet att de säljer gubbar i stationen, omjag kanske ska ta och köpa en liter elelr två (Kanske tre så att jag har hemma också!) så kan jag äta det istället. God vad jag plötsligt känner cravings för Espresso house grova scones! fan fan fan för de att de ska vara så goda! Nog för att de är grova men det är säkert ett ton med socker i de ändå! >.< fan fan fan
 

  Dock ser jag lite fram emot att åka till jobbet, ochdet är att jag får fortsätta läsa min bok! 8) Yes I'm a bookworm! Eller har iaf blivit på sistonde! Vilket dock är sjukt skönt! Det är avslappnande, man kommer iväg från jorden ett tag och seriöst så är böcker den snyyyyggaste inredningen dukan ha!!! När jag blir äldre och har min dröm man, mina dröm barn och mitt dröm hus så ska jag fanemig ha ett bibliotek i ett av rummern!!! Typ Skönheten och odjuret, ni vet med en sån där stege för att nå alla! ^^ Fan vad grymt det skulle vara!!!
   Nu ska jag dra mig. Ska försöka skriva ngt ikväll!

   puss

Kommentarer
Postat av: Ebba

ÅHHH jag vill oxå ha ett biblioteksrum när jag blir "stor" :D Shit, aldrig träffat en ung människa som haft det som dröm hahaha :D :D



Men vad gillar du att läsa? Klassiker eller samtida litteratur? Eller typ chck-lit, deckare, biografier?



Om vikten; SKITBRA! Du vet, går man ned bara 100 gram åt gången så är det ju FETT man går ned, har man gått ned flera kilon över en natt är det ju vatten eller att man varit på toa - det är inte en riktig förändring av kroppen! Så forsätt så! Ha som mål att gå ned 100 gram om dagen = minus 700 kalorier. Sakta men säkert! :) Exakt så jag försöker tänka varje dag - bättre att gå ned 100 gram om dagen än att gå upp eller stå still. Sakta så kommer jag få min drömkropp då!



Vad duktig du är som jobbar. Jag får sån ångest, borde jobba jag med. :S

2009-07-11 @ 14:09:25
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0