65.6


   ytterligare o.4kg borta! ^^ Fan va bra det känns att vara nere på 65 igen! ^^ Nu på morgonen har ajg ätit jordgubbar så ajg är ganska mätt påde just nu. Jag vet att jag sa att ajg itne hade ngn mjölk och det harj agfortfinte. Jagdoppade isocker ist. vet att det inte precis är nyttigt men jag lovar er att jaghar minst lkamycket socker på de när jag har mjölk i:P Jag är sockerberoende!:P

   Sista arbetsdagen nudå! Sen är jag ledig en dag:P Okejsen jobbar jag ju ytterligare ngra dagar mendet är skönt att få vara ledigåtminstonde en dag! ^^  Skulle sågärna vilja gå till gymmetmen minagympa skor är ju fortf på lägret>.<Såsjuktirriterande!!! >.< Har ju inga andra skor heller att springai precis. Vill itne sprina i vans eller converse liksom >.< :P

   puss

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ju oftare man äter socker, desto mer "förstörda" blir ens smaksinne! Tex efter en hets så smakar allt nyttigt svinäckligt, men bara man kommer in i balans igen så märker man hur kemiskt och för sött godis osv smakar! Så försök att vänja av det och du kommer märka att jordgubbar är supergoda och söta ändå, utan socker! :)

2009-07-13 @ 15:48:00
URL: http://thelittlethings.blogg.se/
Postat av: alexis

Vad är din målvikt och målbmi?

2009-07-14 @ 09:35:26
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0