Mår illa.. ...som vanligt


   Mår illa.. som vanligt när jag har ätit. Varit en sådan bakis dag i dagverkligen. Allt jag har gjort är legat i soffan, käkat pizza och små packat lite inför imon... Nu vill jag bara spy pga makaronerna jag åt för en liten stund sedan...

   har messat lite med S idag. Han åker ju som sagt. Kan väl säga at jag har smslekt lite med honom. Inne på spåret där jag är "sur" på honom, på skoj. Får mig att må lite bättre när jag får sms, känns som att någon bryr sig liksom. Ger mig hopp om att det kanske finns ngt hopp i det hopplösa om ni förstår.

   Jag drömmer just nu om E2 som jag låg med i somras på lägret. Kanske vill han träffa mig i veckan och vi kanske tom kan ha det lite mysigt/knulla. Jag är så van vid att ligga i soffan eller i sängen ochbara lådsas hångla och mysa med luften och kuddar och allt. Det kommer till det att jag tror nästan på att det är verkligt. Det är iaf det ända jag får, det ända mys jag får. kanske får knull men inget kel eller mys. Inga fina berörningar inga vackr ord om hur vacker jag är, hur fin jag är. Jag rodnar när jag ligger där ensam i sängen inför de lådsas ord som jag fantiserar jaghör. Mina tankar är; Hur kan ngn tycka att ajgär vacker eller fin. Jag är så ful Men när jag drömmeratt jaghör en kille säga dessa fina ord om mig, så mår jag lite bättre, för en liten stund är jag inte ensam längre och jag är älskad av någon.

    Jag ska gå ochlägga mig nu ochgöra exakt det, lådsas att jag inte är ensam. Jag tror att det är därför jag gillar sängar. Jag vet att det är där som jag får minsorts kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0