jävla analöppning

Jag kan inte beskriva smärtan jag har i analen (höhö roligt ord:P) men just nu gör det ont hela tiden och jag är jätte rädd för nästa gång jag ska på toa och ska bajsa! Ska ju till psykmedicin doktorn i mon och kanske kan fråga lite där också.. men ändå... Läste lite om hemorrojder och det kändes inte riktigt lika dant.. klåda och sveda skulle det vara och det har jag inte riktigt... Lite smärtklåda kanske men inte sveda.. Blod, jupp... men det kanske bara är en spricka fortf? Jag vill så hem nu iaf och börja smörja på med salvan jag köpte som ligger i kylen!!! Sen har jag en ny (Tog på lägret) xylocain som ajg tror är liiite bättre än den jag har hemma (Den jag har hemma SER gammal ut liksom och kollar man skillnaden på den jag har nu så känns den nya bättre .P) 

   Halv fem åker tåget i eftermiddag mot hem. ka faktiskt bli riktigt skönt att komma hem! Få  vara lite ledig och plocka i lägenheten.. Dock saknar jag inte den hög med disk jag har hemma och jag är sjukt nojjig öcer att jag antagligen har en bananflugefarm i diskhon... Jag var iaf duktigt nog och slängde allt skräp innan jag åkte!! ^^

   Jag var på stan med sys igår. Det var riktigt najs faktiskt och vi hade det jätte trevligt! ^^ Lite stelt på vägen in, vi känner varandra inte så jätte bra liksom, men när vi väl börjar gå runt och kolla på saker så släppte det lite undan för undan^^ Kanske också för att jag babbla på som en kacklande höna om allt möjligt :P Jag skaffade ett par tooookigt snygga svarta klackar på din sko rean ( <3 ) köpte en ny bok som jag ska läsa på vägen ned.. (Glömde totalt att jag köpte bridget jones dagbok för 15kr ngn timme innan vi  åkte till stan:P) och så var det ta tre, betala för två på cubus så det blev två tröjor till sys och en tröja till mig, gick på 170kr allt som allt på cubus:P Jag blev verkligen totalt shopping tokig när vi gock... jag höll mig och det blev inget mer sen men guud vad jag önska det! Dock kändes det viktigaste att jag och sys kom lite närmare varandra, i slutet prata vi om våldtäkter och shit liksom :P haha
   kom hem sen och sys gick ut för att träffa vänner och jag gjorde inget alls :P När hon kom hem sen så såg vi på den tunna röda linjen, jätte fin med jätte bra skådespelare men sjukt seg.. Trodde jag skulle somna i fåtöljen efter halva filmen (Den är 3 timmar >.<) Men vi tog oss igenom den^^

   Idag harj ag bara sovit än så länge.. ska åka och köpa ngt att ha med på resan på willys snart då det är liiite billigare där än på pressbyrån :P Jag känner att den här veckan (Eller alla veckor som jag inte tillbringar hemma>.<) har vart en jag bryr mig inte om vad jag äter vecka/tid... Det är som att jag tillåter mig själv att släppa alla gränser och bara svulla... typiskt mig...

   puss


Kommentarer
Postat av: H

Ehm, så känner jag med hemma.

2009-09-01 @ 22:24:14
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0