back


   Vad har hänt i helgen? För mycket fet mat och slapp med vänner. Eller? Jodet har jag.

   Torsdag:

  Jag Sov lite ändå. Var jätte nojjig över att ajg skulle försova mig så jag ett tag tänkte att ajg inte sova, men gjorde det ändå. Kom in till centralen i godtid var små sugen (Som vanligt vill jagbara äta ngt men är aldrig sugenpå något specielt..) köpte dock en grekisk sallad att ha med på bussen och lite vatten. Åkte upp,tog femtimmar som vanligt mendet var okej, kpte femman i en bokseriesom jagläser så var riktigtunder håller hela tiden upp^^
   Kom dit och gick till min kompis som jagskulle sova hos.Klockan sju så gick vi till Bomulldärvi skulle fira en kompis som fyllde, ajgtoglax med potatis ochspenat. Kändes nyttigt och närorikt medatnke på hur lite vitaminer och mineralerjagfår i mig>.<

  
Fredag:

  
Klockan tio åkte vi till Kolmården för en dagsutflykt somvar "för barnensskull"(:P) vi gicken hel dag vilket var awesome!!!Vi åt hemmagjorda pannkakor och tunnbröds rullar och på kvällen åt vi thai. Just det en mjukglass med strössel också.

  
Lördag:

  
Var tvungenatt möta min mor och syskon för frukost. Tog en Foccacia eller vaddet heter, men åt bara halva= Enstor jäfla macka iaf... och ett wienerbröd.Gick till en Jo sen och träffa honom snabbt, men hanvar rejält baks så visåg bara på film... På kvällen skulle vi festa ocj jag lkan meddelaatt ajgvar fortf bakis när jag gick till jobbet idag>.< iaf så åt jag en mellan pommes från donken och en mellan cola. Andtahts it förmaten för dagen.Käka lite snacks på kvällen(Ochrejält med  alkohol) men ändå inte så mycket som ajg brukar äta.. Kanske för att jag mådde illa hela kvällen efter 00^^ Fan just det, vi åt ju på MAX sen, fick i mig en halv fiskburgare och lite pommes. Sen varjag tvungen att sluta då jag höll på att spy (För tredje gången den kväll)

  
Söndag:

  
Kunde inte få i mig något på heladagen förutom iflytandeform så som två yalla yoghurtar och vatten.Fick i mig litejapanmix också..

  
Det känns inte som så mycket, men et är dålig mat...Det är det som är det jobbiga. Tänk om det hade varit nyttigare saker istället! problemet är att mina kompisar har lite andra vanor än mig! De väger ungefär dubbelt så mycket som mig (Ja jag överdriver lite men de är stora. Men jag älskar de ändå!)

   Nu måste jag hänga upp tvätten!

   puss


Kommentarer
Postat av: H

Hej, kul att du är tillbaka! :) Ja, jag älskar den! :D Den blev som en nystart också. Kändes som att det behövdes där på slutet. Så ja, just nu går det bra som tusan, peppar peppar! Hehe. Själv då? Har du haft det bra borta? :) Kram!

2009-08-10 @ 20:58:44
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/
Postat av: H

Okej, var det vänner eller? Ja, det är verkligen peppande med en sån så det gör du helt rätt i! :) Kram!

2009-08-10 @ 21:18:51
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0