Why so sad?


    Gick hem tidigare idag. Eller snarare,jag bytte bort mintidså att ajg kunde gå hemtidigare idag. Fanjag är verkligen opepp på att jobba!Speciellt fuukingmellan pass>.< Är ledig i mon vilket kommer bliskönt ochskanog träffa mina kompisar för ett glasochsen se Krunegård på kalaset^^

   Igårnärjag gick och lade mig så fickjag ¨ångest. Konstigmening mendet var ju det som hände! Jagficken riktig jagorkar inte ångest! Okej inte lika kraftfullsom förett år sedan men jag har ändå inte haft ngn på länge!  Jag klara migdock från att göra ngt dumt, menjag drömde omdet.Slå mig med en sten på armen, ta en skalpell som var så vass så att den gledin som i smör i armen.. Jag varganska nära till att gå uppur sängen och hämta mitt lilla blad i byrån men jag är gladatt jag itne gjorde det... Vill inte kännerjaglängst mensamtidigt vill jag. Hurfan går det till att tänka så dubbelt!?!?!?
   Psyken från vårdcentralen ringde migidag angatt ajg hade sagt till om att jag villha ny medicin. Tydligenmåste jagdit och boka ett mötedå hon inte kundegöra ngt nu. Jag trodde att hela grejen med att hon skulleringa mig varatt vi skulle bokaett möte? Tydligen hade jag fel>.< Fandet kommer ta tid innan jag åkerdit. Det ärju så jag är. Jag pallar inte att göra ngt åt minsituation, jag orkar inte.. Hela min depression är ju om att jag inte har ngn orktill att bry mig samtidigt somatt ajg bryrmig förmycket. Kalla mig lat för det är jag nogockså,jag önska verkligen jag var en sådansom fick sakergjordamendet 'r jag inte! Jag behöver hjälp med sånt här! Ochdet verkar ju inte precis som att min psyk på ungdomsmottagningen har ringt deheller. Hon har väll glömt, som vanligt.





  
Funderar på om ajg kanske skagåoch lägga mig, men funderar också på att läsa lite i min bok. Jag orkar inte görangt ochom jag ser på filmså kommer jag bli hungrigbara,Fått i mig tilräckligt idag som det är...Måste fixa salladatt ta med av mina grönsakersom ajgköpte igår!
   Jag säger ju det, ajg orkar inte ngt! Inte ens fixa min mellanslagstangent som irriterar mig så! Allt jagvill är att gå och sova och bara sova.Bura in mig i sängen och ligga där i min grotta. Därvet jag att jag inte kan göra fel eller verka dum. Ingen kan se hur ful jag är, hur tjock jag är, hur illa jag luktar.Jag behöver inte bry mig.

   Jag behöver mer hjälp änvad jag får just nu.



Den här ochdenandrabilden fick mig att le tillslut iaf^^

Kommentarer
Postat av: ebba

Åh gumman :(



Äter du fortfarande antidepp? Hjälper de inte vid ångesten? VEt inte hur det där funkar, ska man ta en extra tablett om det behövs eller får amn itne det?



Jag tycker du ska kasta dina rakblad! NU! Du ska inte behålla dem som "en sista utväg" för då komemr du alltid veta att du tillåter dig det om du inte orkar med. Som jag gjorde med att kräkas - jag "tillät" mig det ifall jag verkligen inte orkade mera, och även fast jag alltid lovade mig själv att sluta visste jag att jag skulle tillåta mig det igen om det verkligen behövdes. Och så länge jag behöll att hetsa och kräkas som alternativ så kunde jag ju inte sluta, utan föll tillbaka iaf varje helg även fast jag kunnde hålla mig borta i vardagarna! För det var ett alternativ! Och man ska inte behålla sådanna alternativ!!! :( Nej, jag säger inte att det "bara" är att säga åt sig själv och bestämma sig en gång för alla, jag har ju fortfarande dessa problem med att jag ofta överäter, eller som tex nu på semester då jag skulle "unna" mig att äta allt jag fick ögonen på... :/ MEn det är ingen hets, och inget kräk! Kan jag kan du!! Så släng dina rakblad NU!



Ta hand om dig sötnos, puss

2009-08-11 @ 19:30:33
URL: http://thelittlethings.blogg.se/
Postat av: H

Okej. :) Ja, inget skämt eller! Ja, grejen är att jag knappt kan gå alls. :p Kram!

2009-08-11 @ 21:27:01
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/
Postat av: H

Okej. :) Ja, inget skämt eller! Ja, grejen är att jag knappt kan gå alls. :p Kram!

2009-08-11 @ 21:27:01
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/
Postat av: H

Ja, det är riktigt psykiskt jobbigt faktiskt. Man ska aldrig säga aldrig! Jag har alltid lärt mig att får det man kämpar för. :) Nej, jag ska inte ge upp, jag ska kämpa tills jag är nöjd tamigfasen. Och det ska du med! <3

2009-08-13 @ 20:42:51
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0