You said stop, but you're still messing with my head.

 Nej.



   Ett ord som fick mig att börja storgråta. Seb sa igår att vi skulle höras idag och .. ja jag vet inte vad. Han sa att vi skulle höras av idag iaf pga mitt sammanbrott igår. Så jag skicka ett sms om han vill ses och prata. Inget svar. En timme senare skicka jag igen och sa att jag ville gärna få åtminstonde ett nej som svar istället för inget.

  Nej.

   Det är skönt att han sa som han tyckte istället för att vela men det kändes. Jag trodde att jag hade en vänn i honom, men tydligen inte... Skulle så behövt honom nu ikväll. Inte ens Ro har hört av sig på senaste. Han har väll skaffat ngt antar jag...

  I en värld full av människor är jag ensam.

  
Jag orkar inte mycket mer idag. Förlåt att jag inte svarar, men jag har inte orkat. Jäfla psyk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0