tattoo


   Sov över hos enkompis inatt, gick riktigt bra och hade ingen riktig ångest över det. Dockså kan jag ha vart gör på typ endorfiner också:P Jag lät henne tatuera mig, hon ska nämligen bli tattuerare så jag blev hennes första "offer" ^^ haha. Men hon var riktigt duktig!! Grym rent ut sagt för att göra det på ngn för första gången! Hon gjorde en C klav på min högra handled och började på en hibiskus på min höft. Hibiskusen kommer bli grym när den är klar!!!

   Idag ska jag fixa balkongenlite och sen ska jag åka och köra yoga. Jobbar sent i kväll men hoppas att det ska gå bra^^

   Over and out för tillfället. Har inget mer vetttigt att skriva just nu förutom att jag känner mig riktigt glad och pigg (Nog tack vare RC kapslarna:P)^^ så skriver sen när jag har ngt mer kul att skriva:P

Kommentarer
Postat av: -Moi

Svar: ^^ okej, lycka till med det. du kan säkert klara det haha.



Skall försöka att inte äta godis, kanske slinker ner en eller annan bit dock. ähhhh :(

2009-04-10 @ 14:32:33
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: ebba

VAAAA en tatuering!!!?? aj aj aj! Vad modig du är! :D. Ush, skulle aldrig våga det själv + skulle vara orolig för att ångra mig sedan utan att kunna ta bort den. Men min bror är typ dräänkt i tatueringar, och alla som skaffat en säger ju att det blir som ett beroende och man vill ha flera! ;P



Men gjorde det inte ONT???

2009-04-11 @ 08:29:47
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0