Score it big time?


   Jag har vart hemma rån jobbet idag då. Kände lika bra att jag väntar ut det. När jag vakna kändes det mycket bättre imorse^^ gött. Åkte in till stan för att jag tänkte klippa mig. Men fastna för reorna somvar idag. Köpte två fina långskjortor för hundra kronor styck och en kill t-shirt i storlek XL som var grymt snygg också^^ lite krims krams som diadem, hårspännen, hårfärg, foundation (Min tog precis slut^^) blush mm slank med också. Men då hade ju Cubus 15% rea på allt smink^^score för mig! Men så var det här också min månads kläd shopping. Kommer inte ha råd med mer >.<

   Jag har faktiskt utan att ha tänkt på det bara ätit en banan och ett halvt äpple idag. (Håller på att äta ett till äpple nu) Det var itne ens meningen liksom, jag har bara inte varit hungrig. Men ajg känner det komma krypandes nu! Ska till E nu. Vi har inte riktigt pratat om de. tänkte vi kanske kunde ta det nu. Hon har gjort en plastikoperation. Näsan. Jag kan både förstå och inte förstå att hon gjorde det. Hon har en liten hök näsa (Hade) men jag tycker hon ärgrymt vacker ändå. Shit kommer kännas konstigt att se henne nu>.<

   Nej måste dra nu.

  Svarar senare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0