Kräk... not for me


   Jobbet idag var kul^^satt i flera timmar och målade barn fina^^ En  ung jäfel kräktes.. Åh gud jag mår illa bara jag tänker på det. Jag klarar verkligen inte av andra personers kräks! Jag mår så jäfla illa avdet!

   Jag har inte så mycket att säga idag känner jag. Mitt humör är ganska bra idag^^ Jag små flörtar med en kille på jobbet dock >.<sms flörtar. känns lite konstigt och han är ett åryngre.. Det roliga är att han heter samma sak som Seb och är lika gammal :P weird...Han är gullig, lite själv god, men söt och trevlig... Han verkar iaf inte ha alkohol eller psyk problem vilket är bra:P
   Jag har lugnat ned mig över E och Seb1 (Som vi får kalla den första^^)Nu efteråt så ser jag det hela på ett annat sätt. När man är nere så.. tja det blir ngt helt annat... Kan tom tänka mig att messa seb1 nu liksom... hmm...

   Jag vet inte .. fan är trött och absolut inte på humör föratt skriva.. Lets call it a night och ajg svarar er imon! orkar inte nu tyvärr >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0