Is stopping good sometimes?

Laakso-High drama


   Jag mår lite bättre idag. Känner fortf av det lite i bakhuvudet. Kanske inte så bra att jag lyssan på laakso's Long beach ^^ neb det var så jäfla längesen.. Jag har haft riktig jäfla Laakso abstinense de senaste veckonra nu när våren är här. Det hjälper inte med att jag har en skiva med de eller att jag har Markus krunegårds solo platta (Som btw inte funkar längre pga min effing iPod>.<) Men vad ajg vill ha är Laakso's skiva My Gods. Deras bästa enligt mig. Reiktigt jäfla vår musik! Det är så skönt med svneska band ibland då de är så glada oftast (Svensk pop!)

   Laakso-Never Satisfied

 


   Jag ska tvinga mig iväg till yogan sen. Har ingen känsla för att träna längre så måste få igång det nu igen! Kör på lång yoga ikväll.Sen så får jag klämma in det när jag kan i veckan.

   peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0