Försmå jeans, förstor midja.


   I dag hade jag tänkt att jag skulle ha på mig mina, vad heter det, stenblekta jeans. De är små som satan, men kanske kan töja de lite när jag går liksom. Jag hade tänkt mig att ha de när jag hade gått ned, men då det tydligen inte kan hända i huvudtaget just nu så töjer jag de istället... Jag tror inte min livmoder uppskattar de då hon tjrar lite  när jag sitter ned >.< hur fan det nu gick till...
   Ändå problemet nu är att när jag sitter ned så är det inte pretty precis. Stående är okej, lite skavanker (Okej jag vill helst skära av de rakt på plats så att det inte var så men nu kan jag ju inte göra det precis!) Sittandes så viker sig magen över och jag ser ut som att jag är ihop fällbar>.< hehe måste få skratta lite till det då det ser ganska konstigt ut^^
  Sitter inte alls lika bra på mig>.<

   Som ni kanske märker så är jag på ganska bra humör idag^^ Det känns bra och välbehövligt efter helgen! Fortf lite trött på att gå till jobbet me ska nog klara det. Har dock inga pengar eller frukt :( tycker verkligen inte om det. VIll ha frukt nu till att jag ska gå till jobbet... Fan får bara hoppas att jag har ork tills på fredag då jag får lön!

  kramar


Kommentarer
Postat av: ebba

Har du hört mer av E eller Seb?? Ush vad jobbigt att allt verkligen ska hända på samma gång! :(



Hoppas du mår bättre snart, puss!! <3

2009-04-20 @ 08:57:44
URL: http://thelittlethings.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh hembakat bröd, det har jag inte fått sen hemkunskapen i högstadiet haha :D förutom scones då!



Det är okej med mig, lite segt bara. Gick inte till skolan idag så har jag gått och haft kasst samvete hela dagen pga det ><

Killen jag skrev om är en jag träffade på en festival förra sommaren typ. Vi hade snackat på nätet innan men kände inte varandra så bra, och det gör vi fortf inte iofs haha :P Men vi var väl något slags par under dom dagarna och hängde ihop på kvällarna/nätterna.

Sen kunde jag väl aldrig riktigt släppa honom, vet inte varför ens, det är något speciellt med honom bara! Han kontaktar mig ibland, och säger att han måste få träffa mig igen och att jag är den vackraste han träffat och blabla... men jag vet inte riktigt, det är svårt att veta om det är äkta eller om han bara "leker":P för jag känner honom inte så väl liksom. Men jag tror inte han skulle göra så mot mig... fast varför skulle en vacker 24åring med fina ögon vilja ha MIG liksom ><

Dessutom älskar jag min pojkvän, men jag kan ändå inte sluta tänka på honom, dumma mig!!!

2009-04-20 @ 14:51:38
URL: http://enkladdigtejp.blogg.se/
Postat av: josephine

förlåt att jag är så seg på svara.

alltså jag mår nog mest dåligt över min vikt och att jag har gått upp så mkt i vikt pga att jag gått på svältkost o sen överätit typ var sjunde dag...=gått upp 5kg på typ 6 veckor. :( men nu ska jag kämpa för att sluta överäta!!! aldrig igen. mår så psykiskt dåligt efteråt. och fysiskt med dessutom.

hur går allt för dig?: ) har du några mål eller så? försöker du bli frisk? eller du kanske inte anser dig sj som ätstörd?

kramkram

2009-04-20 @ 21:40:43
URL: http://iwanttobefreefromthis.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad tråkigt och höra, hoppas det löser sig då. Låter faktikst jättejobbigt. Jag hade nog också varit deppig p.g.a det. Hoppas det blir bra snart.<3

2009-04-20 @ 22:35:36
URL: http://need-to-be-thin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0