fan


    Det brast idag. Jag hade tänkt att bara ha en så jä'fla nice utekväll med bara sup. Blev en gråt fest is slutet. En av mina bästa kompisar, E, kalla mig en sak. (Jag kommer inte ihåg ordet men det har att göra medatt jag är typ snål och lat.) och det bara brast för mig. Seb var där. Jag först leta rätt på honom för att jag kände att allt inte stod rätt till innom mig. (Innan E sa det där tilll mig) bara för att jag mådde dåligt och behövde närhet. Sen sa hon det där till mig och jag kände, shit, jag behöver ngnnu! Så jag gick till Seb igen och när han höll om mig brast jag i gråt. Han blev skitförbannad på E (Han har aldrig gillat henne) och jag kände mig värdelös som inte kunde ställa mig upp mot henne och säga att jag blev sårad. Dock är jag så himla glad att Seb fanns där och höll om mig när jag behövde! Skicka mess till honom när jag var på väg hem att det betydde, hoppas att han förstod hur mycket.  Sen så kom Re, honf´fick mig att börja prata om allt som ajg kände. Varför jag grät och vad jag mådde dåligt över.Det var u inte bara över det E sa utan allt kom på samma gång. Hon var så himla underbar ochvarså skön att sitta med nör jag mådde som jag gjorde. Önska bara nu att Seb kunde följa med mig hem och sova hos mig men har ville sova hos sig och ajg får acceptera och respetera det! Han sa att vi skulle höras imon. Vi får se hur det går... Han kanske kommer po grillningen imon. Vi får se..

   Fan nu ska jag käka upp mina makaroner ochbönor och sen ska jag däcka i min säng.. kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0