dygn


   Mår skit.. Inte bara dygnandet.. eller jo det måste bero på dygnandet.. Jag ligger och tänker på mina pengar... de som itne finns... har minus 17 påkontot just nu vilket betyder att ajg inte har råd att köpa nytt busskort och inte råd att köpa den där biljetten till helgen... Ska ringa om det senare då det beror på att mina föräldrar inte har överfört lån pengar och jag kanske kan f¨å lite pengar till bussen till helgen också.. fan fran fan.. varför måste jagvara de fattiga personen som älskar att köpa dumma saker jag inte behöver? Och så mycket har det itne vart! Fast eofs det är för femhundra kanske.. men shit tycler ajg borde ändå ha mer :( Hade räknat med att jag skulle typ ha tvåtusen kvar iaf den här månaden... vad gick fel? Allt... Jag är sämst...

   Hora.

Kommentarer
Postat av: ebba

Hoppas de där strulet med pengarna löser sig snart! Skit jobbigt att utöver allt annat behöva oroa sig för pengar dessutom! :/



Jag har haft rätt mkt med skolan, haft en stor uppsats jag lämnade in i måndags. Sen ovanpå det har jag mått rätt dåligt och haft en rejäl bulimi period... och då mår jag så dåligt att jag mest ligger och stirrar i väggen efteråt...



Ska iväg till skolan nu, men jag hoppas verkligen att du mår bättre snart!



Tack för du bryr dig! <3 puss!!

2009-04-01 @ 07:52:46
URL: http://thelittlethings.blogg.se/
Postat av: Sara

Känns alltid jobbigt när man jämför med andra, för det finns alltid dom som har det värre :/ men det betyder ju inte att man inte behöver hjälp själv liksom:)



Det är ingen fara, har inte hänt något speciellt ändå vad jag minns ^^



Hur går det för dig annars då?

Här står det rätt stilla, möjligtvis gått uppåt >< Känner bara behov av att äta hela tiden och det suger...



Kramar!!

2009-04-01 @ 20:16:35
URL: http://enkladdigtejp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0