Duv helveten


  Jag skrubbade min balkong typ fri från fågelskit igår, satte upp lite prassel prassel som brukar skrämma de. Men fan tro att det är en duva påbalkongen när jag går upp idag!!! Nu ska jag dock prova att sätta upp cdskivor för att se om det funkar. har redan satt upp tråd över räcket men det funkar ju inte >.<

   Igår gick riktigt bra!

   En banan, ett äpple, tre salladsbröd, hemmagjord sallad, lite små godis (Vi fick påskägg med små godis i påjobbet. Tack gode gud ingen choklad!! Så jag äter inte mycket avgodiset^^)

  Ska försöka göra likadant i dag också. Får se hur det går^^

   Jag mår bra idag! Det är solsken och mitt humör blir topp då! Vet att jag måste koma igång med träningen och ajg har pengaproblem mendet känns ganska avlägset ändå^^ Tattueringarna gör ont som fan och ajg stötte ju emot de igår så ena har redan blivit lite sönder>.< Men de är ändå fina^^
   Ikväll ska jag jobba sent, inte lika pepp men det funkar. Skulle hellre velat grilla med min kompis och hennes kille mfl. Men vad ska man göra?
   Så, jag måste bara komma igång med träningen! Måste prata med sats om att jag aldrig fick det första inbetalningskortet dessutom och att jag då inte borde betala påminnelse avgiften!! Fan måste ju hitta det andra inbetalningskortet också ju! >.< fanfanfan... men men.. jag klarar mig. har kanske trehundra på kontot men då har jag levt riktigt gott den här veckan! Vart ute med kompisar efter jobbet och tagit ngt glas, var ute och fika i torsdags och satt och myste på enuteservering^^ Det är värt att vara lite mer fattig då! ^^

   Nej nu skajag ut och fixa duvorna... hata. Wish me luck!

   kramar!

Kommentarer
Postat av: ebba

Jo att umgås med folk får en ju att må tusen ggr bättre! Du ska inte fira påsk med familjen nått?



Men ifall såret på tatueringen slits upp, läker det ihop "fel" sen eller sitter färgen så djupt att det inte blir fel i konturerna?



Jag har länge funderar på OM jag skulle skaffa en tatuering, ska jag ha ett litet hjärta eller "karma", antagligen på handleden, fotankeln, skuldran eller höften - men du ser ju, jag är superosäker och vill inte ångra mig ;P

2009-04-12 @ 10:04:21
URL: http://thelittlethings.blogg.se/
Postat av: -Moi

Lycka till med duvorna!

Svar: Ja, visst skulle det va underbart? Att leva endast på jordgubbar. Men jag gillar all frukt och bär typ hihi.



Jag äter ine gele för jag är vegetarian så jag äter typ bara mint eller karameller.



kram!

2009-04-12 @ 10:50:40
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0