Äntligen lite ledig^^


   ar en hel dag som jag är ledig nu^^ Men måste ändå in till jobbet pga ett möte och att jag måste prata med min chef>.< men har inga problem med det just nu iaf^^

  Igår när jag kom till jobbet visade det sig att jag hade glömt en massa saker :( Mådde skit och var tvungen att gå in på toaletten i omklädningsrummet för jag kunde inte stoppa tårarna... Efter att jag hade jobbat ett tag så kände jag att det är bara att gå vidare! Gör om, gör rätt. Men känslan av att ajg är en dålig arbetsledare sitter lite kvar hela tiden då det känns som att jag gör fel hela tiden :( Ända s´riktigt stora höjdpunkten smo motbevisar det var när en av medarbetarna kom fram till mig när han hade slutat och sa att han gillade mig för att jag inte gnäller lika mycket som de andra gör^^ Score till mig^^

  Om det hade vart lika mycket solsken idag som igår så skulle jag lätt ha tagit med mig en bok och en filt och lagt mig ute och läst. Men tyvärr så är det ganska mulet idag så jag tror att jag inte gör det. IStället åker ajglite tidigare till jobbet och fixar lite saker innan mötet. Sen tänkte jagåka till mormor och morfar och kolla till de lite och hämta lite tvätt om det är rent^^ Sen blir det av hem antagligen och så får jag göra lite mat att ha med mig till jobbet de närmsta dagarna. Sk prova på att wooka och se om jag kan äta det åter upp tinat^^ Kanske blir ngra pannkakor också:P Jag har inte så mycket pengar så kan inte köpa mat precis. Kanske kan fråga mormor och morfar om lite sponsring. Vill köpa hem en hel del frukt. Det går nämligen ganska bra det där med att äta typ frukt hela tiden! ^^ Visserligen så drack jag en kaffe kool i går men sen så hade jag faktiskt bar stoppat i mig två äpplen, en banan och två och en halv salladsbröd^^ stolt! ^^ Just det. Blev lite nachos innan jobbet igår också>.< Är verkligen skit dålig på att käka frukost. Så tråkigt!

   Jag och Seb skulle ju kanske träffas i veckan, men han har inte hört av sig... Kanske ska skicka ett sms eller ngt senare. Blir bara lite små trött och grinig på honom. Eller nej nu ljög jag. Jag blir inte lite små trött. Jag blir ganska så mycket grinig och trött på honom. Jag vet ju inte om han vill träffas eller inte och det får mig att tveka. Grejen är ju den att vi är ju typ lite KK så om vi träffas känns det som att vi MÅSTE ha sex. Har mens nu så det lär ju inte blir ngt för mig då...
   Fan, borde ju inte umgås med honom kanske allt om han får mig att må så konstigt men ajg vill gärna ha ngn att sova bredvid liksom^^ borde satsa kanske mer på R. Vill vill vill ha honom! ^^ Stört löjligt på ett sätt att jag kan vara så förtjust i ngn som ajg inte har träffat men kan itne hjälpa det! Han är ju jäfligt söt asså!

   Shit nu måste jag sticka för att komma till jobbet lite tidigare^^ Svarar på era söta meddelande ikväll!!

   puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det där känner jag igen så himla väl! Att man äter när man är med någon annan. Jag tror det är att man undermedvetet vill visa att man äter ordentligt, så kan man skippa någon annan gång utan att det blir misstänkt. Fast ofta brukar jag äta när min syrra är med mig, bara för att hon också ska äta haha, för hon är så smal :P men om hon inte gör det ändå så får jag superångest och känner mig som världens pucko :P



Kram

2009-04-14 @ 10:27:24
URL: http://enkladdigtejp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0